Doing time for silly crimes

Favorit låten just nu.



This new waves coming in
Don't know where to begin
Brand new trophies to win
Brand new ways to fit in

gh



Creep

I don't care if it hurts,
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

I want you to notice
when I'm not around
You're so fuckin' special
I wish I was special

Radiohead

Mumford and sons

Härligt!



La Foule

Lite klassiskt funkar alltid (:



Vackert Väder

dfh





En hästpojke

Tjululu


Robin Hood

Såg den nya Robin Hood filmen på bio idag. Riktigt bra faktiskt, helt klart värd att se!

gh

Perfect day




Sommarens skoköp

Dessa två modeller kommer jag att traska runt i nu i sommar. Båda köpta på Sea Life, kungsgatan.
Jag vet inte varför men jag har fastnat för seglarskor.
Jag rekomenderar dessa två starkt!

dfg

jo


En all time favorite

eee

"Im forever blowing bubbles, Pretty bubbels in the air"

Hurts - Better Than Love

Medans USA får fram artister som Justin Bieber och Miley Cyrus levererar britterna klass. Här är ett exempel på nytt och fräscht från UK.




Sommarens party musik?

Vilka låtar tror du på i sommar? Själv ligger dessa två högt upp på listan enligt mig.







Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

13/11-2010. Då kommer du äntligen till Stockholm!


Ogräs på huvudet?

erst
Utan vax så lever mitt hår ett eget liv.


Dancing trough the days

Tralala Sommarpop


Bästa albumet iår... hittills

MGMT - Congratulations måste va den bästa skivan hittills iår. 4 låtar jag tycker ni borde lyssna extra på är Song For Dan Treacy, Someone's Missing, It's Working och Congratulations.

rtyfg


Musik

<3

gchbv


You just haven't earned it yet, baby

Så himla bra.


RSS 2.0