England

Åker till England nu den 25:e och kommer att ha datorn med mig. Ska försöka lägga upp bilder och videos så stay tuned :p

Hare gött


The Honeydrips




The Honeydrips – (Lack Of) Love Will Tear Us Apart - The Embassy Way
Den smått bättre versionen

Chillet
Enda listan jag behöver atm

Karibien

Svenska Air France med låten Karibien.



Chill

Marcus had been travelling around the islands there for some time and one day while chillin’ under a coconut tree, he serendipitously got a feeling of how he wanted his dream pop music to be like.
Spiritual like the local Samoan Catholic church choirs, hypnotic like the breathtaking tropical nature and above all a feeling of finally reaching ”the other side”.




Im feeling so washed out

Kanske min favorit musiker atm. Bättre chill musik får man leta efter. Knäck en öl, luta dig tillbaks och njut.



Astronaut

Salem Al Fakir, magiskt.



The third poem

Drömmen

Tomrum
Fylls med skratt
Hennes
Ekar i mitt huvud

Dimma
Efter flera glas
Vackra ögon
Får mig i extas

Glädje
Av all dans
Din hand
I min under denna vals

Läppar
Som möts
Kärlek
Som föds


Second Poem

Du

Svartvita bilder
Minnerna väcks
En gång så ung
En gång så vacker

Hennes leende
Får mig ur balans
Hennes ögon
Ger mig drömmar om en romans

Att vi en gång träffades
Kanske du har glömt
Men mitt minne utav dig
Vaggar mig varje natt till sömns






Kiss the cotton clouds

Burst into heaven
Kiss the cutton clouds



Båt Klubb

Underbart, härligt och avslappnande. Det är Boat Club.



CEOCEOCEOCEO

Äntligen här! Solo projektet av Eric Berglund från TTA. CEO - Come With Me, längtar gal1 mycket till skivan.


Årets låt, 'nuff said

En comeback av The Queen Of The Skies

Läste precis att Concorde kan flyga igen 2012. När detta sker tänker jag va där och bevittna händelsen. Drömmen är ju att få flyga med Concorde, nu kanske drömmen kan bli sann nångång i framtiden.

2323
<3

First poem

Jag blickar ut
Måsar skrikandes långt borta
Solen värmandes på min kropp
I havets blåa nyans speglas mitt ansikte
Ty det som en gång var glädjen själv
Äro nu djupt försjunket i sorg
Tankar flödandes, av det som en gång var
Och på det som någon gång ska bli
Känslor som jag en gång kände
Finns inte längre kvar
Utan seglar långt där ute på vågorna
Långt där ute där ingen ser
Där ingen vet
Där ingen bryr sig

fgh

RSS 2.0